Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Monday, April 12, 2010

Bersama-sama dengan kakak-kakak tersayang..


Pada hari Jumaat 09 April 2010 bersamaan dengan 24 Rabiulakhir aku, kak dhanim, kak as dan kak mira telah pergi ke Kalumpang Resort.Hehehe...inilah aktiviti kami setiap Jumaat.Pasti ada saja tempat istirehat untuk dikunjungi.Pada minggu lepas kami dah pergi ke Sungai Bil.Minggu ini pula pergi ke Kalumpang Resort pula tambah lagi sorang ahli kami iaitu kak as.hehehe..seronok sangat dapat pergi bersama-sama dengan akak-akak kesayanganku..Ermm kali ini lain sikit sebab yer kami bawa banyak bekalan untuk makan disana.Yang tak tahan sekali tu siap bawa ais batu sekali tu.hehehe..

Muka-muka ceria kakak-kakak ku...

Wah posing maut nampak..hehehe..=)

Ermm minggu depan nak pergi mana pula ae..?Kak dhanim kata nak pergi Sungai Samak pula.hehehe...Tapi apa-apa pun tunggu jer Jumaat nanti.Hehehehe..Kalau dapat berkumpul selalukan seronok.Dapat rapatkan lagi ukhwah antara kami semua.Semoga ukhwah kami fillah abadan abada.Insyaallah.=)


SeLaMaT MeLaNCoNg!!! =)

4 comments:

syauqah wardah said...

sape la anak dara duk atas batu neyh.. cam kenal je.. balik kg t singgah umah ek cik kak.. :)

NuR KaSiH aTieQaH said...

hehehe..=)
a'ah kan sape la anak dara yg comey sgt tu..
ala la la..
posing dah macam ala-ala puteri bunia ..
ahaks3..=)
insyaallah aku singgah..
naper ko nak kasi aku hadiah k azmah..?
hehehe..=)

syauqah wardah said...

puteri bunian? uhuks.. sabar jela.. kalo
harap2 tak de yg pengsan hehe

NuR KaSiH aTieQaH said...

hehehe...
aku pon harap2 gitu la juga..
t xde la org pengsan bile tgk aku an..
hahahaha..=)