Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Thursday, April 8, 2010

Jalan2 Di Laman Web iloveislam...

assalamualaikum semua rakan2 yg sudi singgah di blog ku ini.syukran jazilan.erm..arini masa aku jalan2 dan tergerak lak nak jelajah laman web iloveislam.erm..kalau dah jelajah tu pasti aku takkan lepaskan peluang untuk jelajah testi @ e-card die.pasti takkan menghampakan aku kerana banyak desing2 yg menarik yg kita boleh lihat dan terselit juga kata2 indah buat tatapan semua.jadi dalam banyak2 yg aku telah savekan aku paling tertarik dengan desing dan juga kata2 yg ini.


semoga cinta yg ku labuhkan kepadanya hanyalah untuk mendapat keredhaan daripada-Mu ya Allah..insyaallah..=)

No comments: