Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Tuesday, May 4, 2010

AWARD FOR BEAUTIFUL BLOGGER

Syukran Jazilan kepada Fiqry kerana sudi memberikan anugerah Beautiful Blogger Award. Saya pun seperti tidak sangka boleh dapat award ini. Syukran juga saya nak ucapkan kepada sahabat-sahabat yang sering singgah di teratak Perantau NurKasih Atieqah ini dan juga yang telah menjadi follower saya. Syukran jazilan.

Inilah anugerah yang saya terima.

Wah ini sudah bagus ada anugerah antara blogger-blogger. Tapikan perlukah saya juga menyenaraikan 15 blogger yang akan menerima award dari saya pula..?Erm..saya rasa, saya belum bersedia untuk memberi award ini. Insyaallah nanti bila saya ada masa, saya akan menjelajah blog sahabat-sahabat semua dan membuat penilaian mengikut perspektif saya sendiri. Insyaallah. Doakan saya yer kawan-kawan.=)

1 ) Buat Entry tentang Award ini. (Alhamdulillah sudah dilaksanakan)

2)Copy badge "Beautiful Blogger Award" ini. (Alhamdulillah sudah dilaksanakan)

3) Mengucapkan terima kasih kepada Pemberi Award (Alhamdulillah sudah dilaksanakan)


Dan anugerah dari saya belum ada lagi. Insyaallah nanti akan ada juga anugerah dari saya buat sahabat-sahabat seperjuangan.Insyaallah. =)

Akhir sekali, sekali lagi saya nak ucapkan terima kasih buat saudara Fiqry di atas anugerah yang telah diberikan kepada saya. Insyaallah saya akan berusaha dan mengekalkan blog Perantau Nurkasih Atieqah ini dan sentiasa mengupdatekan blog ini. Selagi diri ini masih diberikan keizinan oleh Allah. Insyaallah. =)

Salam satu perjuangan dariku,
aTieQah

No comments: