Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Sunday, May 2, 2010

:: TeRuKiRNya SeBuaH MeMoRi ::

alhamdulillah syukur hari ini saya ingin berkongsi pengalaman,cerita dan juga kenangan dengan sahabat2 saya.insyaallah.semalam adalah hari bersejarah bagi kak ju.kak ju ni adalah kakak yang paling rapat denganku ketika di asrama suatu ketika dahulu.alhamdulillah dah kawin pun dia.seronok sangat dapat gi wedding dia ngan abg.kamil nama suaminya.=)masa kat majlis tu juga aku berkesempatan berjumpa dengan kakak2 asrama yang lain antaranya kak lily,kak haida,kak mas dan kak la.hehehe...akak yang comel itu..=)

selepas gi umah kak ju,saya dan kak danim(akak yang sudi membawa saya gi umah kak ju) pergi ke kuala woh pula.hehehe...best sangat dapat jalan2.kami gi sana bukan la mandi hanya melihat keindahan alam ciptaan tuhan disamping mengambil gambar kenangan di sana.=)

ketika dalam perjalanan pulang pula kami singgah di bidor.kak danim nak beli buah2an.erm..banyak la juga kak danim beli.saya hanya singgah membeli tau fu fa sahaja.makanan kegemaran tu.dah lama tak makan.=)

dalam perjalanan nak balik ke rumah.hujan lebat.dan bila sampai jer di lorong nak masuk rumah,alamak banjir la pula.hehehe..jadi apa lagi saya redah aja la banjir itu..ahaks3..=D (best main banjir)

ok lah itu adalah serba sedikit tentang gambar yg saya ingin kongsi dengan anda semua.selamat melihat.=) jumpa lagi di lain warkah..assalamualaikum..(~_~)








2 comments:

zulkbo said...

salam..
mak aihh
comelny pengantin?
cam anak cina pun ada
kirim salammm...
berjalan merata nampak awak yek?
hijau jer mata..

NuR KaSiH aTieQaH said...

yup..
pengantin tu mmg sgt2 comel...
hehehe..
sekali sekala..
menjelajah bumi Allah yg indah..=)