Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Monday, June 7, 2010

Mai Kita Cuba AlWahy

Assalamualaikum sahabat semua. Anda sihat..? Rindunya saya dekat anda semua.. Erm lama dah tak update blog ini.. Rindu sangat.. Selalu sahaja buka blog Perantau Nurkasih Atieqah ini.. Tapi entah la sejak dua menjak aku ketandusan idea untuk berkarya.. Hummpp apalah yang aku fikirkan pun aku tak pasti.. Mungkin aku banyak dosa itulah tak tenteram.. Insyaallah lepas ini aku akan cuba perbaiki kelemahan diriku.. Insyaallah..


"Jika ingin membaiki dunia, kita perlu baiki manusia. Dan untuk baiki manusia kita perlu baiki hatinya.Untuk membaiki hati, kita mesti bermula dengan membaiki solat." -Ustaz Pahrol Mohd Juoi


Erm..ok la hari ini rasa nak kongsi dengan anda semua tentang AlWahy ini.. Dia ni sebijik macam google.. The only one muslim social media untuk emel, blog, hiburan, al-Quran, nasyid, video dan bayak lagi la.. Saya dah cuba, anda bila lagi..? Seronok la guna AlWahy ini.. Sama-samalah kita guna apa yang orang islam dah buat.. Siapa nak bantu agama kita kalau bukan kita sendiri.. Sama-samalah kita renung-renungkan.. Selamat beramal..


p/s: saya sayang anda semua...ukhwah fillah yer sahabat semua..walaupun hanya dihujung jari ukhwahnya perputik..tapi manisnya tetap ada jika hanya kerana Allah..=)

3 comments:

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

apakah itu,,,rndu saya??

hahaha...

oraiit2...sy terjah

NuR KaSiH aTieQaH said...

huhuhu~~~
hohoho~~~

ape ke makne yer nak merindui ulat bulu..
hahaha..=P

widad suwadi said...

hahahah memang ulat bulu la