Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Wednesday, July 7, 2010

Terima Kasih Sahabat Ku

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum...

Alhamdulillah hari ini aku masih mampu menghirup udara segar ciptaan Allah buat hamba-hambanya. Syukur alhamdulillah. Erm..hari ini nak wat post tentang hadiah yang Tiqah dapat dari sahabat-sahabat baik Tiqah. Alhamdulillah, hari ini hadiah dari sahabat di Ipoh sampai di ofis. Erm..akak dan abang ofis ternanti-nanti siapalah yang bagi hadiah kat adik dia ni. Hehehe.. Hadiah apa yer tu? Hehehe.. Tunggu dan lihat. Hehehe.. =)

Ok hari ini dapat hadiah befday lagi. Hehehe.. Tiqah terima dari sahabat ku Wan Nur Amirah wan Rosli. Erm.. aku dapat t-shirt warna hitam. Wah comel yer T-shirt ni. Siap ada butang warna-warni lagi. Comel sangat. Terima kasih Wan. Sayang ko wan. =)

Ini Wan. Sahabat baik ku ketika di sekolah sehingga sekarang. Sahabat yang aku sayangi fillah abadan abada.

Tapi hadiah yang pertama sekali Tiqah dapat adalah ini. Sebiji cawan yang comel. Diberi oleh seorang sahabat yang juga comel. Erm..sangat comel. Bukan dapat cawan jer ditambah pula dengan keychain roti. Wah best yer. Terima kasih yer Zieqa.

Inilah sahabat ku Zieqa yang amat aku sayangi selamanya. Insyaallah. Terima kasih sudi jadi sahabat aku.


Selain itu, Tiqah dapat juga hadiah kek dari kakak-kakak pejabat. Erm..yang ni lagi best dapat masa di Pantau Bagan Lalang. Masa tu kami pergi bercuti@macam hari keluarga la di sana. Rasa terkejut sangat. Memang tak percaya la dorang sambut kat sana. Thanx yer Kak As, Kak Kema, Kak Mira dan Kak Danim. Sayang semua.

Comel kan kek ini. ~HAPPY BIRTHDAY IQA~ so cute. Iqa suke sangat. Thanx kakak-kakak ku.

Terima kasih banyak-banyak sahabat-sahabat ku semua. Mungkin ini yang terakhir buat kita semua. Waallahua'lam. Hanya Tuhan yang tahu. Iqa sayang semuanya. Terima kasih kerana sudi buat Iqa gembira. =)

2 comments:

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

selamat hari jadi,,,mintak sebijik 2 cupcake tu,,hakhak

NuR KaSiH aTieQaH said...

terima kasih lokman..=)nak k..? boleh.. meh datang cini.. ada lagi kalo nak..=)