Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Thursday, December 2, 2010

..:: Awards From Cik Atika Aula ::..

Assalamualaikum ya akhi wa ukhti. Anda semua bagaimana hari ini, sihat? Ermm alhamdulillah beberapa hari yang lalu saya ada ziarah satu blog sahabat ini. Tup tup baru saja ziarah dan jadi folower dia terus saya dapat award. Wah terharu rasanya. Alhamdulillah rezeki saya. Syukran yer Cik Nurul Atika Ahmadiah.

Eh nama kita pun dekat sama la. Nama Cik Atika, Nurul Atika dan nama saya Nur Atiqah. Ish ish ish secara kebetulan pula. Moga ukhwah kita fillah abadan abada yer. Insyaallah. (^_^) Saya sayang awak kerana Allah. (^_~). Harap Cik Atika sudi jadi sahabat saya.

Ha' tanpa buang masa ini, saya nak tunjukkan pada sahabat-sahabat saya award yang saya terima kerana menjadi folowers blog Atika Aula.


Cantik tak? Mesti la cantik kan. Secantik tuan pemberi award blog. =) Syukran jazilan sekali lagi saya nak ucapkan. Suka tengok blog Cik Atika Aula. Cantik, menarik, ceria, menawan, dan banyak ilmu yang saya dapat. Insyaallah.

Saya harap Cik Atika Aula sudi beri tunjuk ajar pada saya bagaimana nak buat blog yang cantik macam blog Cik Atika Aula. (^_~). Salam ukhwah yer Cik Atika Aula. Terima kasih juga kerana sudi terima saya sebagai rakan Cik Atika Aula dalam facebook.

Rasanya setakat ini dahuli yer post saya kali ini. Syukran jazilan sekali lagi buat Cik Nurul Atika Ahmadiah di atas award itu. Segala kesalahan dan kekurangan atas diri saya dan segala yang baik itu datangnya dari Allah. Waallahua'lam.

Salam ukhwah fillah,
-Bingkisan Nurani Ku Nas-