Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Friday, January 14, 2011

。 ◕‿◕。 ♥ Koleksi Nurkasih Atieqah ♥ 。 ◕‿◕。

Assalamualaikum sahabat-sahabat saya semua. Hee~ :D Sihat tak? Kalau sihat alhamdulillah. Kalau tak sihat cepat-cepat pergi jumpa doktor yer sahabat-sahabat. Nanti takut sakit sahabat-sahabat melarat pula. Nanti siapa yang susah? Mestilah diri anda sendirikan.

Ermm ok lah hari ini, saya nak shared dengan sahabat-sahabat blog saya, koleksi yang telah saya kumpulkan selama 2 tahun saya bekerja.





Dah tengok? Apa pandangan sahabat-sahabat? Banyak tak? hehe.. Ada siapa-sipa boleh challenge saya? ^_~ 20 buah buku dalam 2 tahun tu. ahaks3.

Sekarang ni, saya tengah baca buku "Aku Terima Nikahnya Edisi Istimewa" karya Ustaz Hasrizal. Sahabat-sahabat jangan lupa dapatkan buku tu tau. Best!! Dan ia juga sesuai dibuat hantaran perkahwinan.




p/s: kepada jejaka-jejaka dan gadis-gadis (ace ce ce) di luar sana, kalau nak buat hantaran boleh la buat buku ini sebagai salah satu hantaran anda. ^_^

No comments: