Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Thursday, February 24, 2011

Pesta Ilmu Kolej Aminuddin Baki UPSI 2011

بسم الله الرحمن الرحيم


السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Apa khabar sahabat-sahabat? Saya harap anda semua sihat disamping keluarga tersayang. Insyaallah. :) Alhamdulillah hari ini dapat juga saya curi-curi masa untuk meng update blog ini. Hehehe...

Ok la tanpa membuang masa, saya nak bagi tahu tentang Pesta Ilmu Kolej Aminuddin Baki, Universiti Pendidikan Sultan Idris 2011. Dengan tema Mahasiswa Berilmu Dominasi Tamadun Dunia.


Tentatif program, sahabat-sahabat boleh tengok di sini. :)


Antara aktiviti yang menarik yang akan dijalankan. :)















Rasanya itu sahaja yang saya boleh kongsi dengan sahabat-sahabat semua. Mohon maaf andai kurang bicara untuk post yang kali ini. Tapi saya kongsikan dengan sahabat-sahabat gambar-gambar yang boleh berbicara mengenai apa yang ingin saya sampaikan. Insyallah kita jumpa di lain post ya. :)

Akhir kata, mohon doa dari sahabat-sahabat supaya saya sentiasa tabah dalam mengharungi setiap dugaan hidup yang mendatang. Insyaallah. Sayang anda semua.


"Ukhwah itu indah jika semuanya kerana Allah."



Salam Ukhwah,
-Nurkasih Atieqah-

http://www.emocutez.com

2 comments:

raudhah said...

salam, tahniah sayang ..kamu ditag kat sini =)

http://anaraudhah.blogspot.com/2011/02/kawaii-handmade-giveaway.html

FiQrY said...

Assalamualaikum..syukran atas perkongsian...ilmu Allah terlalu luas dan terlalu banyak..jadi samalah kita mencari ilmu Allah sebanyak-byknyer...Insya'Allah ilmu yang kita dapat itu boleh dikongsi bersama....