Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Saturday, March 12, 2011

Malam Manifestasi Seni Islam 2011M/1432H


Assalamualaikum sahabat-sahabat yang ku sayangi sekali. Saya nak cerita ni. Cer citer cer citer. Hehehe. :) Alhamdulillah, setelah 21 tahun baru dapat jumpa artis kegemaran dari kecil hingga sekarang. Insya Allah. Hehehe. Nak tahu siapa artis kegemaran saya itu. Hehehe tak lain dan tak bukan ialah kumpulan INTEAM. Yang rankingnya dari dulu sampai sekarang memang tak pernah jatuh-jatuh dari menjadi artis kesayangan saya. Ace ce ce hehehe marah pula isteri-isteri artis ni. Mohon maaf yer Kak Syahidah, Kak Siti Hajar, dan Kak Yanti. :)

Ok lah nak cerita ni, alhamdulillah pada 08-03-2011 yang lepas saya telah menghadiri satu majlis yang di namakan Malam Manifestasi Seni Islam 2011M/1432H. Kalau nak tahu majlis ini di adakan sempena menyambut Maulidurrasul Universiti Pendidikan Sultan Idris. :)

Alhamdulillah, masih rasa macam tak percaya lagi dapat tengok persembahan diaorang depan mata. Bukannya jauh dekat pula tu. :) Pada malam tu, kumpulan inteam bawa 3 buah lagu. Antara lagunya Dia Muhammad, Setanggi Syurga dan lagu Pemergianmu. Persembahan terakhir dari kumpulan inteam ialah berselawat beramai-ramai dan nyanyian istimewa lagu Insya Allah versi Melayu beramai-ramai.

Ermm tanpa membuang masa, ingin saya kongsikan bersama sahabat-sahabat semua gambar-gambar yang sempat saya snap semasa malam manifestasi seni islam ini. :)














































Bingkisan Nuraniku,
-Nurkasih Atieqah-

p/s : Alhamdulillah dapat jumpa kakak baru masa malam ini. :) Syukran kak Naim. Salam ukhwah. Nanti kalau free kita jumpa lagi ae. (^_~)

2 comments:

FiQrY said...

Assalamualaikum..nice info..wah ni yg jelesh dpt jumpe INTEAm..hehe..owh bljar kat UPSI rupenyer..kire dekatlah dengan tmpat stdy fiqry..hehe..
:)

NuRKaSiH aTieQaH said...

Waa'laikumsalam..syukran..hehehe..jeles ae..hehehe...insya Allah nanti suatu hari encik fiqry dapat jumpa juga ngan inteam...saya pun dh 21thn baru dpt jumpe diaorg..hehehe... :) owh yeke dekat ngan tmpt encik fiqry..encik fiqry study kat mana..?dekat poli k behrang k..?