Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Sunday, July 31, 2011

Salam Ramadhan

Assalamualaikum sahabat-sahabat yang saya sayangi semua sama ada yang saya kenali ataupun tidak. Moga ukhwah kita sentiasa dihati. :)

Firstly, saya nak ucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa buat kaum muslimin dan muslimat semua. Selamat bersahur, selamat berpuasa, selamat berbuka, selamat bertarawih, selamat bertadarus, selamat bersedekah dan selamat beribadah di bulan Ramadhan. Moga Ramadhan kali ini lebih bermakna dari tahun-tahun sebelumnya.


Maafkan salah silap saya sepanajng perkenalan kita. Moga ukhwah kita diberkati Allah. Dan semoga kita dapat meningkatkan ibadah kita dibulan yang penuh barakah ini. Waallahua'lam.


Bulan mulia bulan berkat,
Marilah bersama kita nantikan,
Bulan Ramadhan semakin dekat,
Selamat berpuasa saya ucapkan.





Salam Ramadhan,
-Nurkasih Atieqah-

Rindu aku rindu...Rindu pada kedatangan...Bulan yang padanya keberkatan...Ramadhan Ya Ramadhan...

No comments: