Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Wednesday, August 31, 2011

Salam Lebaran

Assalamualaikum sahabat-sahabat blog semua dan pembaca blog saya yang tak seberapa ini dan salam 2 Syawal 1423H. Wah lamanya saya tak update blog. Hihihi busy yer saya sampai tak sempat nak ambil masa taip dan fikirkan untuk mengupdate blog. Sory ae sahabat-sahabat.

Almaklumla musim perayaan, saya sibuk menolong ibu saya di dapur. Kerja, kerja juga. Assignment, assignment juga. Final exam, final exam juga. Huhu. Banyak yang perlu difikirkan. Lebih-lebih lagi handphone C3 saya hilang, lgi 5 hari nak raya. Adeyh sedih sangat-sangat. Banyak nombor dalam tu. :(

Ermm ok la, saya rasa setakat ini dahulu celoteh saya ini. hihi.. Salam lebaran buat semua yang mengenali diri ini. Istimewa buat sahabat sejati Haziqah Abd Latiff dan Wan Nur Amiah Wan Rosli. Maafkan jika saya ada keterlanjuran kata dan terkasar perbuatan sepanjang saya menjadi sahabat awak berdua. Maafkan saya yer. Terima kasih kerana sudi menjadi sahabat saya, dan yang sering ada disisi walaupun dalam suka dan duka. Syukran jazilan. Dan buat yang teristimewa Nur Iman. Selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin dan semoga berbahagia selalu.


Esok jangan lupa sambung semula ziarah menziarahi saudara mara, sahabat handai dan jiran tetangga. Rapatkan ukhwah sesama kita.



Salam Lebaran Merdeka,
-Nurkasih Atieqah-
(Tengah layan Nora Elena (^_~) )

No comments: