Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Saturday, August 13, 2011

Selamat Berjuang


Assalamualaikum sahabat-sahabat. Selamat pagi. Selamat menjalani ibadah puasa di bulan Ramdhan yang penuh barakah ini. Hampir seminggu saya meninggalkan laman blog saya ini. Maaf di atas kesibukan yang overload. Kesibukan kerja dan kesibukan belajar yang overload. Hehehe. Hampir tersungkur dan berputus asa rasanya dan proses pembelajaran yang secara pjj. Tapi alhamdulillah masih ada sahabat-sahabat dan akak-akak pejabat saya yang sering memberi semangat dan kata perangsang. Syukran semua.

Rasanya memang tak cukup tangan nak siapkan semuanya dalam masa yang sama. Hermm last week masuk test tak baca buku pun. Pakai jawab jer. Hehehe.. Memang tak sempat nak baca. Hari-hari balik jam 6.30 atau jam 7 petang. Malam dah letih. Kadang-kadang malam pun kerja juga. Hehehe..letih kan..? :)

Ok la saya nak cerita serba sedikit perkembangan aktiviti saya.

1) 16 Ogos 2011 - Majlis berbuka puasa bersama Datuk Seri Hj. Mohamed Khaled Nordin
2) 17 Ogos 2011 - Mesyuarat dan majlis berbuka puasa bersama Cuepacs
3) 24 Ogos 2011 - Dialog Perniagaan Melayu
4) 21 September 2011 - Syarahan Perdana Za'ba
5) 27 dan 28 September - Seminar On The Architectures of University Management
6) Bulan Oktober - Persidangan Kebangsaan Jawi


Semuanya kena dijalankan dalam masa yang sama, iaitu proses menjemput peserta dalaman dan luaran. Adeh deh deh banyak kan...? Tu la kerja saya, selalu dapat part AJK Jemputan. Sekali keluar surat bukan yer sikit-sikit, sekali 200 surat keluar. Doakan saya yer. Tabah hadapi semua ini.

Ha' pasal final exam pulak bertindih dengan minggu Syarahan Perdana Za'ba. Macam mana nak buat tu..? hehehe..fikir-fikirkanlah sendiri yer Cik Atiqah.. :p hehe..Ok la saya nak senyum jer hari ini. Tak nak tension-tension. Gud Luck dak kecik. hehehe.. Ok setakat ini dahulu. Tata.




Salam Juang. :)
-Nurkasih Atieqah-

No comments: