Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Wednesday, November 30, 2011

Saya Bukan Yang Baik


Saya bukan hamba Allah yang baik
Saya juga bukan anak yang baik
Saya bukan juga kakak yang baik
Saya bukan cucu yang baik
Saya juga bukan anak saudara yang baik
Saya bukan saudara yang baik
Saya bukan juga sahabat yang baik
Saya bukan jiran yang baik
Saya bukan teman yang baik
Saya bukan juga yang baik untuk awak

Maafkan saya
Tapi saya akan cuba jadi yang terbaik
Insya Allah, doakan saya


Bingkisan Nurani,
-Nurkasih Atieqah-

p/s: sedih dan akan cuba jadi yang terbaik.
turut merindui seseorang. tipulah kalau tak rindu.

2 comments:

ariff al-baqi said...

waaa, bole x kalau nak ayat2 ni ?

NuRKaSiH aTieQaH said...

boleh. silakan ariff. :)