Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Monday, March 12, 2012

Thumdrive Yang Sangat Sweet

Assalamualaikum sahabat-sahabat yang saya sayangi semua. Hari ini rasa macam nak cerita banyak saja. Almaklum la dah lama tak luangkan masa update blog tentang diri. Hehehe.

Ok mula-mula nak cerita, saya kena pergi program Pengukuhan Jatidiri selama 3 hari dari 27 Mac 2012 hingga 29 Mac 2012. Ceritanya bukan saya tak nak pergi, tapi 3o Mac 2012 tu saya ada paper untuk final exam. Huarrrgghhh sangatlah tension. Adohai. 30hb tu paper pagi pula tu. *Ok saya nak nagis boleh?* -_-

Dalam tengah sedih-sedih dan runsing-runsing tadi, saya terjalan di blog Kak Irine ni. Nak tahu saya jumpa apa? Saya terjumpa gadget thumdrieve berbentuk camera. Wah terus hilang gundah dan segala cerita pasal paper exam 30hb tu. Hehe..
Seriusly memang sangat-sangat cantik. Saya sangat-sangat teruja. Ok jom kita role dulu gambar-gambar yer. ;)

Thumdrive versi Canon Ixus.

Bersaiz mini dan sangat comel.

Boleh gantung di leher juga.

Thumdrive versi video. Smart juga.

Ha' saya tertarik dengan yang ini. Sangat-sangat sweet.

Seriously sangat-sangat smart + comel + sweet.

Kalau nak guna thumdrive ni, cabut la lense nya. :)


Ni jenama EOS 5D. Hehe. Cute bangat.

Ha' yang ini pula cawan yang berbentuk lens. Katanya RM79.90 (Canon).

Sweet tak sahabat-sahabat? Sangat sweet kan. Daripada saya tak terfikir untuk beri something untuk seseorang yang teristimewa. Terus rasa macam nak bagi gadget ini kat dia. Ahaks3. Tapi siapa tahu kat mana nak cari gadget ni? ^____^ Boleh bagitahu siapa yang tahu. Kot-kot dekat dengan kawasan anda ada jual or anda pernah nampak gadget ini. :)


Bingkisan Nuraniku,
-Nurkasih Atieqah-

No comments: