Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Tuesday, May 22, 2012

Hadirnya Bagaikan Air Sungai Yang Mengalir


Ya Allah kuatkan hati hamba Mu ini
Ia hadir bagaikan air sungai yang mengalir
Tidak pernah berhenti walaupun seketika
Hingga aku tidak mampu mengharunginya sendirian
Setiap apa yang aku rasa
Setiap apa yang ku lalui
Hanya pada Mu aku mengadu
Moga dengan jarak ini
Menjadikan aku lebih dekat pada Illahi
Biarlah aku dapat memperbaiki setiap kelemahan diri
Sebelum aku menghadapi realiti hidup sebenar
Hanya rahmat dan petunjuk Mu aku harapkan



Bingkisan Nuraniku,
-Nurkasih Atieqah-

p/s: saya tengah menghafal kembali surah-surah dalam juz amma.
siapa mahu turut serta jom. ;)

No comments: