Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Monday, July 9, 2012

Hadiah Befday Lagi

Assalamualaikum sahabat semua.

Semalam saya telah menghadiri seminar yang ke 2 untuk sem 3 ini. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Walaupun mood saya pada hari itu bukan mood untuk ke kelas. Almaklumla dua minggu berderet-deret ada kelas. Hihi.

Ok, saya nak cerita ni. Saya dapat hadiah befday lagi dari seorang kakak di kelas. Hehe. Sangat terharu. Walaupun dah dekat sebulan befday saya berlalu, tapi masih ada hadiah befday yang saya dapat. Hihi. Alhamdulillah, rezeki. Terima kasih banyak-banyak saya ucapkan pada kak Azla dan husband kerana sudi bagi hadiah tudung ini. Insya Allah nanti, saya akan cari baju warna kuning untuk dipadankan dengan tudung ini. Seminar yang keempat nanti, insya Allah saya akan pakai tudung ini. Hihihi. :D



p/s: Alhamdulillah, rezeki Allah beri. Tahun ini paling banyak dapat hadiah befday. Agaknya bila umur makin meningkat, lagi banyak hadiah yang kita dapat kot. Ataupun mungkin selagi kita masih bujang. Hee~

No comments: