Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Wednesday, July 11, 2012

Wajah Kesayangan Hamba

Wajah kesayangan hamba
Sering menerjah minda
Sering menggamit rindu
Walau terpisah seketika
Ada rindu terbit di hati

Wajah kesayangan hamba
Jika diri mu tiada
Aku jadi sunyi sendiri
Tiada telatah dan kenakalan mu
Yang sering mewarnai hidup ku

Wajah kesayangan hamba
Aku tidak bisa membayangkan
Jika suatu hari nanti
Kita terpisah dek suatu masa
Pasti aku jadi sunyi
Pasti hidup ku tiada warnanya

Wajah kesayangan hamba
Aku tahu itu adalah lumrah
Kitaran hidup manusia
Saling akan pergi
Semakin meningkat usia mu
Pasti diri mu akan makin jauh
Jauh merantau di negeri orang
Aku harus pasrah
Aku harus kuat

Wajah kesayangan hamba
Aku pasti rindu panggilan kak yong pada ku
Aku pasti rindu ciuman mu di pipi ku
Aku pasti rindu pelukan mu
Aku pasti rindu kemanjaan mu
Aku pasti rindu rengetan mu
"Kak Yong tolonglah buat air milo adik"
Setiap malam itulah ayat mu wahai adik ku
Aku pasti rindu semua itu

Wajah kesayangan hamba
Ketahuilah kakak mu ini
Amat menyayangi mu
Tanpa mu ku rasa sepi
Moga diri mu sentiasa dalam redha Nya
Aku akan sentiasa mendoakan kejayaan mu


Bingkisan Nuraniku,
-Nurkasih Atieqah-
10072012
1229

Wajah Kesayangan Hamba
Love You Adik

No comments: