Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Thursday, February 21, 2013

Singgah Sebentar, Mengusir Sawang

Fuh fuh fuh. Aaaasshhheeeemmmm!!! Pergh lamanya tak update blog. Rindu betul la rasanya. Tak tau nak rungkaikan macam mana. Hehehe. Maaflah sahabat-sahabat, saya sibuk sikit sejak nak habis semester 4 ni. Lagi pun final exam pun dah nak dekat. Banyak benda kena buat. Siapakan individual assignment, grouping assaignment and yang paling sata suka subjek multimedia. Bab yang kena buat movie menggunakan micromedia. Hehe seronok rasanya. Sebab saya memang suka bab-bab macam tu. Hik3.

Ok that all my story. Mmmmuuuahh!! sayang semua!! ;)


Bingkisan Nuraniku,
-Nurkasih Atieqah-

p/s: ingin sekali ku bicara bersama bintang, tapi apakan daya, malam-malam ku tidak mengizinkan untuk bersama mu, hanya intaian sepi yang bisa menemani.

No comments: