Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Tuesday, April 2, 2013

FINAL EXAM KEMBALI LAGI !!!

Assalamualaikum and hai you alls. Apa khabar semuanya? Semoga kawan-kawan semua sihat yer. Saya pun in sha Allah sedaya upaya menjaga kesihatan walaupun sejak dua menjak ni ia terganggu. Mungkin sakit biasa-biasa sahaja. =)

FINAL EXAM KEMBALI LAGI !!! Uish title post pun dah macam iklan TORA jer. TORA DATANG LAGI !!! Betul kan macam tu ayat iklan TORA? hehehe. :p 

Oklah saya nak bagi tahu ni, saya akan menduduki peperiksaan akhir pada 6 April 2013 (sabtu), 9 April 2013 (Selasa) dan 11 April 2013 (Khamis). Dengan itu, saya ingin memohon maaf jika saya ada salah silap dengan kawan-kawan yang mengenali diri ini sama ada di alam realiti mahupun di alam maya. Doakan saya dapat buat yang terbaik dan kesihatan saya sentiasa dalam keadaan baik yer kawan-kawan. =)

Kepada kawan-kawan seperjuangan terutamanya kawan-kawan EiMD4A. All the best yer kawan-kawan. Semoga kita dapat meneruskan perjuangan kita hingga ke akhirnya. In sha Allah. 

Buat adik ku, Nur Ahmad Izullah. Buat elok-elok. Jangan main-main. Dah nak habis study dah kan. So kena usaha kuat sikit. Jangan kecewakan abah ibu yer. =) Ayong doakan yang terbaik untuk adik-adik Ayong semua. In sha Allah.

Salam Imtihan Buat Semua Yang Akan Menduduki Peperiksaan.


Bingkisan Nuraniku,
-Nurkasih Atieqah-

4 comments:

Que Anez Que Aziz said...

same goes to u... buat yg terbaik. sehabis baik. iAllah. sama2 kt brjuang. =)

Nurkasih Atieqah said...

tq que..slmt berhappy holiday.. :)

Azri Othman said...

student uitm ke?

Nurkasih Atieqah said...

@Azri Othman, aah student uitm puncak perdana. =)