Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Saturday, June 1, 2013

REZQI CHEESE POWDER

Assalamualaikum teman-teman semua. Hai berjumpa lagi kita kali ini. Hehehe. Ok post kali ini saya nak share tentang kelazatan REZQI CHEESE POWDER.

First time nak beli tu memang ragu-ragu juga. Sebab yerla bukan sikit kita nak melabur beli cheese ni. Tapi bila sampai di tangan dan saya dah rasa. Perrrhhh memang sodap sangat-sangat. Siapa yang suka makan cheezy wedges KFC tu memang lepas ni boleh makan selalu kat rumah jer. Sebiji macam rasa cheezy wedges KFC tu. =)


Rezqi Cheese Powder ini hanya RM 14.90/pack 200g. Tetapi demi teman-teman blogger yang saya sayangi saya jual hanya RM20 jer termasuk postage. Sesiapa yang berminat boleh PM saya di : Nurkasih Atieqah Shop. Jangan lepaskan peluang anda untuk memiliki cheese powder ini dan merasai kelazatannya. Yummy yummy. =)


Rezqi cheese powder boleh dimakan dengan kentang, nuget dan pelbagai jenis makanan lagi yang anda suka. Mudah dihidangkan cuma perlu campur dengan air panas dan kacau. Lepas tu boleh di hidangkan. Mudah bukan. Cepat-cepat dapatkan segera dari saya. =)


Bingkisan Nuraniku,
-Nurkasih Atieqah-

No comments: